asheghane

asheghane

تو بخواب....
من تمام شب های با تو بودن را باید بیدار باشم
هر شب هزاران بوسه نذرت کرده ام!
من میبوسمت خدا می شمارد
یک ،دو ،سه



نظرات شما عزیزان:

kamelia
ساعت18:37---2 دی 1391
سلاااااام.........وبت خیلی زیباست امیدوارم موفق باشی

من عاااااااشق این عکست شدم یعنی جزو آرزومه ها که کنار عشقم اینطوری بخوابم.....وااای

راستی به وب من و عشقمم بیا اگه اومدی نظر بذار

اگر هم با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن بابایپاسخ:salam mamnonam nazare lotfete. baraye tabadole link ham hazeram va inke webwt baz nemishe


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: bahar ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب