asheghane

asheghane

دروغ

کثیف ترین چاپلوسی

زمانیست که

مردی بخاطر طبیعی ترین نیازش

با دروغ به معصومی بگوید

دوستت دارم !!!




نظرات شما عزیزان:

اجی فرشته
ساعت18:14---6 آبان 1391
سلااااااااااام عزیزم خوبی اجی خیلی این جمله رو دوس داشتم واقعا کثیفترین چاپلوسیه

ممنونم که بهم سر زدی مرسی که الکی ننوشتی

منم از وبت خوشم اومد در کوتاه ترین جمله ها منظور رو رسوندی دست گلت درد نکنه

راستی اجی من هر وقت بتونم اپ می کنم اون مال قبلا بود که چهارشنبه ها میومدم هر وقت خواستی بیا راستی من لینکت می کنم


پاسخ: ممنونم ابجی جون پس منتظر آپ جدیدت هستم خوشحالم کردی که بهم سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: bahar ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب