asheghane

asheghane

بیقراری

بیقرار ديدنت بودم وقتی که تو را ناگهان در مقابلم ديدم. چه زيبا بودی

چه خواستنی بودی همان بودی که برای ديدارش بی تاب بودم.

آری تو بودی بهانه ی تپشهای قلب پريشان من. امواج عاشقانه ی

نگاهت تنم را گرم می کرد و می خواستم همه ی دنيا را همانجا

و در همان لحظه متوقف کنم و جلوی گذشت زمان را بگيرم.

می خواستم همه ی دوريها و حسرتها را درست در همان يک لحظه

جبران کنم. می خواستم غرق بشم در تو و هرگز برنگردم به ساحلی

که بی تو خواهم بود در آن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: bahar ׀ تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب