asheghane

asheghane

عاشقانه3

میگفتم به سلامتی تو !

و لبهامان را به هم میزدیم!

شراب در کاسۀ چشمانمان می رقصید

و جهان هستی مست میکرد!

خیابان دور گلوی شهر پیچ میخورد!

و شهر با نفسهای گرفته

از بلندترین بام به دشت خیره میشد...

و باد ابر را بر روی دشت پتو میکشید!

تا معصومیتش سکوت شهر شود...

درست آن زمان که دکمه های پیراهنمان

برای عبور از مرز سبز میشد... !!!

و خدا از نگرانی انگشتهایش را میخورد...

...

لبه ی تیغ خیانت

از زیر صداقتت معلوم بود...

*******************************************

یــــــــــــــــــــــــــــــاد بگیر:

گاهی نباید

ناز كــــــشید ؛

انتظاركـــــشید ؛

... آه كـــــشید ؛

درد كـــــــــشید ؛

فریاد كـــــــشید ....

تـنهـآ باید دست كـــــشید و رفت ..

**************************************

به این که راحــــت دروغ می گی ،

عـــادت کردم !

ولــــی ،

دلــــم می سوزه وقتی

برای اثبات دروغت می گی :

به جــــــون تـــو که دوسـتت دارم ....

***************************************

دیگر نمیگویم گشتم نبود نگرد نیست!

بگذار صادقانه بگویم گشتم اتفاقا هم بود

فقط مال من نبود

توبگرد شاید مال تو باشد

****************************************

کنارم هستی... اما...


آغوشت به دیگری باز است


دلت به عشق دیگری خوش است


لب هایت صاحبــی غیر از من دارد


بغضم می گیرد ازین بودن و نبودنت...

***********************************


گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود

گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند

مراقب بعضی یک ها باشیم

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند

*******************************************

چه دنیای عجیبی است ...

همه میگویند،حرف دلت را بزن ...

اما ، هر وقت حرف دلم را زدم ، دل همه را زدم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: bahar ׀ تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب