asheghane

asheghane

برگرد

 

دلتنگی ام را از تو پنهان می کنم ، برگرد

 

هر جور باشد چهره خندان می کنم ، برگرد


 

با اینکه از این گریه های غم گریزی نیست


 

بعد از تو آن را زیر باران می کنم ، برگرد


 

بوی نوازش های دستان تو را دارد


 

گیسوی خود را تا پریشان می کنم ، برگرد


 

آرام می گیرد در آغوشم به جای تو


 

بغض غریبی را که مهمان می کنم ، برگرد


 

از من سراغ بوسه هایت را نمی گیرند


 

وقتی لبانم را پشیمان می کنم ، برگرد


 

بی تو دلم را می سپارم دست پاییز و


 

این خانه را مانند زندان می کنم ، برگرد


 

قصدت اگر خاموشی این جسم بی جان است


 

کار تو را این بار آسان می کنم ، برگردش





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: bahar ׀ تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب